הקורס למספרי סיפורים

בית הספר לסטוריטלינג של שרון אביב


תכנית הקורסים לשנת תשפ"ה 2024 - 2025
מנחה: שרון אביב ומנחים אורחים
לספר סיפור טוב - זו הדרך הקצרה ביותר לחבר בין אנשים
והדרך הקצרה ביותר להגיע אל הלב.


הקורסים בגולם

קורס מספרי סיפורים על הבמה
הקורס המקצועי והשלם להכשרת מספרות ומספרי סיפורים, כלים מקצועיים בסטוריטלינג, עמידה מול קהל, דיבור לבמה ותשתית לבניית מופע / הרצאה/ תיאטרון סיפור למבוגרים או לילדים.

סטוריטלינג לריפוי הלב
קורס ייחודי המפגיש את עולם הסטוריטלינג עם כלים מעולמות הטיפול והיצירה ליצירת ארגז כלים אישי ומקצועי קודם כל עבור עצמנו וגם עבור מי שסביבנו.

קורס מספרי סיפורים אונליין
יסודות הסטוריטלינג אונליין - ללמוד מכל מקום בזום, לגלות את הסודות הגדולים של מספרי הסיפורים, לגבש ארגז כלים בסטוריטלינג בדגש על הסגנון הייחודי של כל אחת/ד מהמשתתפים.

מספרי סיפורים לילדים
איך ליצור שעת סיפור לילדים - הקורס המקיף והשלם להכשרת מספרי סיפורים לילדים. כולל מאגר סיפורים, סרטונים, הקלטות אודיו, תכנית שיווק לשעות סיפור ויצירת מערך סיפורים לפי מעגל השנה.

במה אישית
תכנית המשך לקורס לסטוריטלינג המובילה את המשתתפים המרגישים בשלים להתקדם קדימה החל מהצעד הראשון ועד לבניית מופע או הרצאה כולל מעטפת שיווקית ויציאה החוצה להצגה מול קהל.

סדנאות המשך
סדנאות ייחודיות בשיתוף פעולה עם מנחות ומנחים המתקיימות מדי פעם כאירועים חד פעמיים או כתכנית קיץ. פרטים המשך.


אלון גורפיל - מדריך בשומרי הגן:
למי שאוהב סיפורים, שלספר סיפורים זה בליבו ומרגש אותו, למי שרוצה ללמוד איך לספר סיפור בדרך שתלכוד את המאזינים ברשת של קסם דמיון והקשבה דקה… מ ו מ ל ץ ! ! ! מנסיון. שרון היתה המורה שלי והיא מעולה.


מנחה ראשית: שרון אביב

מספרת סיפורים, מנחה בכירה ומומחית לסטוריטלינג, הקימה ומנהלת את בית ספר למספרי סיפורים משנת 1998, מאז ליוותה מאות תלמידים שהפכו למספרי סיפורים בקורסים סדנאות ופרוייקטים מיוחדים. מאמינה גדולה בכוחו של הסיפור, לפתח, לשקף ולהעצים את כל מי שמקשיב.


ספרו את הסיפור שלכם בעצמה מול קהל, העזו להביע את עצמכם ביצירתיות ומקוריות, מצאו את סגנון הסיפור המתאים לכם. קורס חווייתי ומקצועי לסיפור סיפורים – storytelling המתקיים משנת 98' ולו מאות בוגרים הפועלים בארץ ובחו"ל, מאפשר למצוא  דרכי ביטוי ייחודיות בעמידה מול קהל ומעצים את יכולת הסיפור ככלי בכל תחום.
הקורס מתאים לכולם ואינו דורש ידע או נסיון קודם.




לערוץ היוטיוב כאן
לסרטון איך לומדים להיות מספרי סיפורים לחצו כאן
מתעניינים בקורס? מוזמנים לפנות אלינו ונשלח לכם את כל הפרטים כולל סילבוס מפורט
בטלפון: 052-4844789.
לאירועי מספרי סיפורים לחצו כאן
להמלצות על הקורס לחצו כאן
לבוגרי הקורס לחצו כאן
לשאלות נפוצות ותשובות לחצו כאן
לתקנון ומדיניות ביטולים כאן