המופע קוראת בנעליים

שרון אביב במופע פרונטלי / אונליין אינטראקטיבי


מופע סיפורים הומוריסטי על נעליים מכל הזמנים,
נשים "חולות" נעליים, סנדלרים מפולפלים, זוגות מושלמים וגברים שפשוט לא מבינים איך הפכו הנעליים, כביכול פריט שולי בקצה הגוף, לכל כך משמעותיות בחיינו עד שהן מובילות את הדרך.



בסיום המופע מתקיים פאנל סיפורי נעליים בהשתתפות הקהל!


"פרפורמרית מדוייקת ודרוכה בעלת יכולת אלתור גבוהה. תיאטרון של אישה אחת בזוג נעליים אחד"
(ר.ק. מעריב)


"שרון אביב, שחקנית ומספרת סיפורים נפלאה, 
בוראת עולם פנטסטי מרגש ומלא הומור הסוחף את הקהל אל מחוזות הדמיון והילדות, אל מגרות הנעליים הפרטיות שלנו, אל הסנדלריה אל הפוליטיקה, אל הספרות ואל הסיפורים האישיים המובילים את הדרך"
(ר.פ. פסטיבל אישה תיאטרון חולון)



שרון אביב, מספרת סיפורים שלא מפסיקה להתפעל מהקשר בין אנשים, סיפורים ונעליים, אוספת סיפורי נעליים כבר מעל לשני עשורים (סוג של הפרעה), מהחיים, מהתקשורת, מהספריה ומהסנדלריה, הציגה את המופע כבר על כל במה אפשרית כולל ברדיו ובטלוויזיה ועכשיו מתרגשת להופיע גם אונליין!


רעיון מקורי: שרון אביב, ורד טל / יצירה וביצוע: שרון אביב
תודה רבה לורד טל על איסוף הסיפורים, החפצים ושותפות בדרך, לסיגל לוי על רעיונות יצירתיים, סיפורים חדשים ונעליים חדשות, לאמיר אולריך על צילום סטילס ווידאו ועל תמיכה מתמדת, ולכל מי שהיה במופעים הקשיב לסיפורים וסיפר סיפורי נעליים.


המופע מתאים לכל אולם, במה, סלון או חצר, מקבוצות קטנות ועד אירועים גדולים של 250 איש. באירועי תרבות, ימי עיון, כנסים, לחברות וארגונים, ספריות, חוגי בית ואירועי נשים.


בין לקוחותינו המרוצים:
בנק לאומי, הביטוח הלאומי, שטראוס הנהלה בכירה, מרכז תרבות בית אריאלה, עריית ראשל"צ, עיריית כפר סבא, עריית רעננה, מרכזי תרבות תל מונד, צורן, אבן יהודה, משגב, רחובות, גבעתיים, רמת גן, מרכז ספיר, ארגון אנו"ש, משרד החינוך, משרד הבריאות, חברת Microsemi ועוד.


להמלצות לחצו כאן
לכתבה במעריב לחצו כאן.
לראיון בגל"צ עם טלי ליפקין-שחק לחצו כאן.
לראיון עם אברי גלעד בערוץ 2 בתכנית העולם הבוקר לחצו כאן.
לראיון עם דן מרגלית בערוץ 1 בתכנית ערב חדש לחצו כאן.